11 Mart 2009 Çarşamba

imageshack a dosya eklemek











5 yorum:

  1. Bu paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. senın içip içip onunla bununla yatman nasıl özgürlükse insanın kapanıp açılması veya hayatına koynuna bir erkeği sokmasıda inanıp inanması da güzele davet etmesi veya etmemesi de bir özgürlüktür.!!!
    Kendi çöplüğünde kahrolsana ne diye uğraşıyorsun eziklerle

    senın huriye diye bahsettiğin bunu para için yapmış veya veya zorla örüttürülmüş özenmiş olabilir ama diğer bütün insanları onun gibi addetmek ne çirkindir.
    Ne saygısızlıktır.

    Huriye ne iyi yapmış değil mi şimdi kim bilir kimin koynunda yarın da güüyaa kariyer yapan modern hayat kadını ! sabah işte akşam rakı sofrasında meze senınde olacağın o
    Hayvanlığınla kal !



    bıraktığınız yorumu yorumlarsak:

    Madde 125 - (1) Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden ya da yakıştırmalarda bulunmak veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır. Mağdurun gıyabında hakaretin cezalandırılabilmesi için fiilin en az üç kişiyle ihtilât ederek işlenmesi gerekir.

    (2) Fiilin, mağduru muhatap alan sesli, yazılı veya görüntülü bir iletiyle işlenmesi hâlinde, yukarıdaki fıkrada belirtilen cezaya hükmolunur.

    (3) Hakaret suçunun;

    a) Kamu görevlisine karşı görevinden dolayı,

    b) Dinî, siyasî, sosyal, felsefi inanç, düşünce ve kanaatlerini açıklamasından, değiştirmesinden, yaymaya çalışmasından, mensup olduğu dinin emir ve yasaklarına uygun davranmasından dolayı,

    c) Kişinin mensup bulunduğu dine göre kutsal sayılan değerlerden bahisle,

    işlenmesi hâlinde, cezanın alt sınırı bir yıldan az olamaz.

    (4) Ceza, hakaretin alenen işlenmesi hâlinde, altıda biri; basın ve yayın yoluyla işlenmesi hâlinde, üçte biri oranında artırılır.

    (5) Kurul hâlinde çalışan kamu görevlilerine görevlerinden dolayı hakaret edilmesi hâlinde suç, kurulu oluşturan üyelere karşı işlenmiş sayılır.


    gördüğünüz gibi ceza kanunumuz gayet anlayabileceğiniz bir dille yazılmış, üstelik biliyor musunuz, Türk Ceza Sisteminde kanunu bilmemek mazeret sayılmaz!
    Bloguma yorum yapan tüm bloggerların ip adreslerini kaydediyorum, zaten benim yapmama gerek yok, veri tabanında otomatik olarak da listelenir, ceza davalarında uzmanlar inceler, hemen bulurlar.

    ayrıca, anlayacağınız dille:

    Küfür ve sövme dediğimiz karşıdaki insanları rencide ve rahatsız eden her türlü fiil günahtır ve haramdır. Çünkü müslümanları rencide etmek haramdır ve insanı günahkar eder. Hatta kafir bile masum ve hatasız olsa, onu rahatsız etmek İslam dininde yasaktır. Çünkü, Peygamberimiz ( a.s.m) “kim bir zımmiye eziyet etse, şüphesiz ben onun hasmıyım – düşmanıyım- diye buyurmuştur.Peygamberimiz (a.s.) şöyle buyuruyor:
    “Müslümana sövmek fısktır. Onunla çarpışmak ise küfürdür.” (Müslim 1/325) Bir müslümana haksız yere sövüp saymak bil-icma haramdır. Bu işi yapan fasıktır, cezası tedip olunmaktır.

    İftira büyük günahtır ve çok fenadır.İftirada bir mümini incitmek de vardır ki, bu da, başkaca haramdır. Bunlardan başka, iftira etmek, yeryüzünde fesat çıkarmaya, ortalığı karıştırmaya sebep olur ki, bu da haramdır. (C.3, m.41)
    Müslümanlara suizan, zulüm etmek, mallarını gasp etmek gibi ve haset, iftira ve yalan söylemek ve gıybet etmek gibi haramdır. (Hadika)
    Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
    (Bir kimse, bir mümin hakkında olmayan bir şey söylerse, iftiraya uğrayan kimse, onu affedinceye kadar, Allahü teâlâ onu Cehenneme sokar.) [Ebu Davud]
    iftira edenler, ancak Allah�ın âyetlerine inanmayanlardır. İşte onlar, yalancıların tâ kendileridir.) [Nahl 105]

    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. sevgili ayşe hanım,
    çok zahmet edip kanunu googlelamışsınız ancak kanunların uygulanması konusunda bilginiz olmadığı belli. yazıyı baştan sona objektif biçimde okursanız, herhangi bir aşağılama öğesi olmadığını, halkı kışkırtmanın söz konusu dahi olmadığını(kendimi cumhuriyet yazarı gibi hissetmemi sağladığınız için de teşekkür ederim bu arada) bunun bir teori ve şahsi görüşüm olduğunu en başından belirttiğimi ve bunun da düşüncelerini açıklama özgürlüğü kapsamında korunduğunu hemen farkedeceksiniz. sizin aksinize, ben, her okuduğumla galeyana gelmem ve seçtiğim sözcüklerin gittiği yeri düşünmeden başkalarına hakaret etmem. ayrıca ceza kanunu ve uygulamasını iyi biliyorum, sizin copy/pastelerinizle gözüm açılacak değil merak etmeyin. ve mümkünse beni takip ettiğiniz bloglar listesinden çıkarın. çünkü size hitap etmiyorum. gelip blogumda alenen beni saçma sapan şeylerle itham etme ve hakaret etme lüksünü kendinde bulan hiç kimse için yazmıyorum. ayrıca yorumlara vermediğim cevaplardan görüldüğü üzere kimseyi de sallamıyorum. bu bir blog. bloglar insanların kişisel düşüncelerini, yorumlarını açıklamaları için varlar. halkı etkilemek, kitlelere hitap etmek isteseydim ulusal gazetelerde yazardım. siz ise her nerden böyle bir fikre kapıldıysanız bu yazının sizi muhatap aldığını ve daha da komiği cevap hakkınızın doğduğunu düşünmüşsünüz. yazdıklarınızın savunma hakkınızı aştığı da aşikar üstelik. seçtiğiniz kelimelerle haklılığınızı da yitirmişsiniz zaten. o yüzden şahsıma hakaretler yağdırıp, iftiralar atıp ondan sonra "ya peşimi bırakmazsa" ödlekliğiyle başka yazılarıma yorumlar bırakarak sempatimi kazanmaya çalışmak veya komik biçimde tehdit etmeye kalkışmak bir işe yaramayacak. çünkü zaten ben sizi sizin beni umursadığınız kadar umursamıyorum, sizin benim sözlerimi ciddiye aldığınız kadar ben sizinkileri almıyorum. ve tekrar ediyorum, bu blogu okumayın. okumakta ısrar edeceğinizi biliyorum, hiç bir yazının sizi muhatap aldığını zannetmeyin, zannederseniz bile yorum yapmayın. zira benim hedeflediğim okuyucu siz değilsiniz.
    photoshop derslerinizde başarılar.

    YanıtlaSil
  4. Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
    Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
    Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  5. selamlar,mail adresinizi göremedim.bildiriseniz memnun olurum. burda yazmak istemedim.

    YanıtlaSil